SERWIS THERMOMIX TM6 LUB TM7 – WSZYSTKO CO MUSISZ WIEDZIEĆ O SERWISIE I NAPRAWIE THERMOMIX FIRMY VORWERK?

Thermomix® to wysokiej klasy multirobot, zaprojektowany z myślą o kompleksowej wszechstronności w naszej kuchni i niezawodności. Zakładamy, że będzie nam służył przez wiele lat. Jednak jak każde urządzenie w naszym domu może ulec awarii.

Jeśli Twój thermomix® uległ awarii Jeśli zauważyłeś wadę w swoim urządzeniu lub został on uszkodzony, skorzystaj z profesjonalnego serwisu Vorwerk, który oferuje wsparcie w naprawie.

Znajdują się one na terenie całej Polski m.in. w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie i we Wrocławiu.

Naprawy mogą być również wykonywane przez punkty obsługi klienta. Tam również uzyskasz profesjonalną opiekę, pomoc techniczną a przede wszystkim oryginalne części zamienne.

Listę punktów serwisowych urządzenia thermomix znajdziesz na oficjalnej stronie producenta.

Nie musisz zawozić go osobiście, możesz odesłać urządzenie kurierem. Jeśli objęty jest  on gwarancją koszty wysyłki pokryje producent.

SERWIS THERMOMIXA TM6 LUB TM7 NA GWARANCJI – jak mogę oddać swój thermomix do naprawy? JAK DZIAŁA PUNKT SERWISOWY TM?

Jeśli Twój thermomix ma usterkę i/lub nie działa prawidłowo masz prawo do naprawy gwarancyjnej. Wyślij formularz serwisowy dostępny na stronie internetowej: https://www.vorwerk.com/pl/pl/c/strona-glowna/uslugi/thermomix/formularz-serwisowy-dla-klienta.

Warto wiedzieć, że w trakcie wypełniania formularza, zdecydujesz czy sam zawieziesz urządzenie do serwisu czy chcesz aby firma Vorwerk zamówiła dla Ciebie kuriera, który odbierze od Ciebie urządzenie. W ten sam sposób wróci on do Ciebie. Wybierz opcję, która jest dla Ciebie najbardziej komfortowa.

W ciągu doby otrzymasz mail zwrotny z nadanym numerem zgłoszenia serwisowego. Jeśli nie masz swojego pudełka po thermomixie to pracownik firmy kurierskiej przyjedzie z własnym pudełkiem.

Jeśli Twój Tm jest na gwarancji to możesz liczyć na bezpłatną naprawę lub wymianę sprzętu na nowy szczególnie jeśli problem związany jest z wadami materiałowymi i fabrycznymi.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z przedstawicielem handlowym thermomix lub zadzwoń na infolinię dla klientów Vorwerk Polska

SERWIS POGWARANCYJNY URZĄDZENIA THERMOMIX® – serwis i naprawa thermomix po gwarancji

Jeśli Twój thermomix nie jest już na gwarancji a wymaga konserwacji to nadal masz możliwość oddać go do autoryzowanej obsługi technicznej.

Producent, aby zadbać o swoich klientów, produkuje części tego urządzenia do 3 modeli wstecz.

Gdzie znajdę formularz zgłoszenia serwisowego Vorwerk?

Aby zgłosić swój thermomix do naprawy pogwarancyjnej należy wysłać zgłoszenie za pośrednictwem strony: https://www.vorwerk.com/pl/pl/c/strona-glowna/uslugi/thermomix/formularz-serwisowy-dla-klienta . Zaznacz w nim czy zawieziesz urządzenie osobiście czy wolisz skorzystać z usługi kurierskiej. Kurier przyjeżdża wówczas z pudełkiem do którego możesz spakować urządzenie.  

W ciągu doby otrzymasz mail zwrotny z informacją o numerze zlecenia serwisowego.

Ze względu na to, że będzie to reperacja po zakończonej gwarancji, to usługa będzie płatna. Warto poprosić o wycenę aby móc przekalkulować i zdecydować, co dalej. Opłata za przesyłkę będzie również po Twojej stronie.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji zadzwoń do swojego przedstawiciela thermomix lub skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Pytania i odpowiedzi

JAK SPRAWDZIĆ CZY MÓJ THERMOMIX JEST NADAL NA GWARANCJI?

  • Jeśli nie masz pewności czy Twój multirobot nadal objęty jest gwarancją to warto odnaleźć umowę zakupu lub fakturę. Od 2020r te dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej i zabezpieczone są hasłem, którym jest nr telefonu klienta. Sprawdź czy masz je na mailu😊
  • Jeśli nie możesz odnaleźć umowy ani faktury zakupu to istnieje możliwość skontaktowania się z obsługą klienta firmy Vorwerk poprzez formularz kontaktowy dla klienta na stronie: www.support.vorwerk.com lub zadzwonić na  infolinię dla klientów, gdzie po podaniu nr seryjnego urządzenia, konsultant poinformuje Cię czy Twoje urządzenie jest jeszcze nią objęte. Numer telefonu na infolinię thermomix dla klientów to: 71 780 72 00

JAK SPRAWDZIĆ CZY MOJA GWARANCJA THERMOMIX JEST PRZEDŁUŻONA O UNN (USŁUGĘ NIEODPŁATNEJ NAPRAWY)?

Aby sprawdzić, czy gwarancja na Thermomix została przedłużona o Usługę Nieodpłatnej Naprawy (UNN), należy:

• Sprawdź dokumenty zakupu, aby zobaczyć, czy UNN została dodana do zamówienia. 

• Zadzwoń do działu obsługi klienta aby zapytać, czy do danego urządzenia (podaj nr seryjny Tm) został dokupiony UNN. Numer seryjny urządzenia może być potrzebny do weryfikacji. 

ILE BĘDZIE MNIE KOSZTOWAŁA NAPRAWA THERMOMIXA?

Koszty przywrócenia urządzenia thermomix do użytku są zależne przede wszystkim od tego czy jest on nadal objęty gwarancją oraz od rodzaju uszkodzeń. 

Jasnym jest fakt, że jeśli Tm nie jest już nią objęty to cena za reperację będzie obejmowała koszty nowych części, które należy wymienić oraz stawkę robocizny.

Ważne jest aby zawsze upewnić się jaka będzie cena za usługę serwisową czyli wypełniając formularz możesz poprosić o wycenę.

JAK SPAKOWAĆ THERMOMIX DO SERWISU? RADY PRZEDSTAWICIELA THERMOMIX.

Aby oddać urządzenie do obsługi technicznej należy je odpowiednio zabezpieczyć i spakować.

Najważniejszą sprawą jest aby naczynie miksujące oraz pokrywa były czyste i wstawione w bazie w standardowy sposób. Nie pakuj koszyczka, miarki, varomy, motylka, kopystki ani miarki.

Następnie, jeśli uszkodzenie na to pozwala, kliknij trzy poziome kreski z lewej górnej strony ekranu głównego i wybierz: USTAWIENIA. Kolejnym krokiem jest wybranie: TRYB TRANSPORTU i kliknięcie: WŁĄCZ. Dzięki temu thermomix będzie zablokowany i zabezpieczony do transportu.

Teraz możesz go wyłączyć i spakować go do kartonu tego, który otrzymaliście przy zakupie lub tego, który przekazał Wam kurier. Zaklej karton i gotowe.

JAK DŁUGO TRWA NAPRAWA USTERKI THERMOMIXA?

Zgodnie z zapisami w warunkach gwarancji, producent urządzenia, zobowiązuje się do usunięcia usterki sprzętu w ciągu 21 dni roboczych od dnia, w którym robot zostanie dostarczony do punktu serwisowego.

Firma Vorwerk zastrzega jednocześnie, że czas naprawy może się wydłużyć (może mieć to miejsce w przypadku serwisowania starszych modeli thermomixa), gdy potrzebne części nie są akurat na stanie i muszą być sprowadzone np.: z zagranicy.

DLACZEGO NIE WARTO NAPRAWIAĆ TM W NIEAUTORYZOWANYCH PUNKTACH TECHNICZNYCH?

Pamiętaj, że wszelkie działania nieautoryzowanej pomocy technicznej lub specjalisty mogą spowodować utratę gwarancji i/lub kolejne usterki, co narazi Cię na dodatkowe koszty i problemy.

NAJCZĘSTSZE USTERKI URZĄDZEŃ THERMOMIX.

Najczęstsze usterki i awarie TM6 i TM7 obejmują problemy mechaniczne, elektryczne oraz te związane z oprogramowaniem:

• Problemy z naczyniem miksującym.

◦ Przecieki z naczynia mogą być spowodowane zużyciem uszczelki w zespole noża. Można temu zapobiec poprzez regularne czyszczenie i ich wymianę gdy jest to konieczne.

◦ Głębokie rysy w naczyniu wynikają z używania metalowych przedmiotów lub nieprawidłowego zakładania osłony 2:0 z funkcją obierania.

◦ Awaria systemu podgrzewania lub pomiaru temperatury w naczyniu.

• Problemy z nożem miksującym.

◦ Wyrobienie łożysk w zespole noża może powodować głośniejszą pracę urządzenia. W takim przypadku należy go wymienić.

◦ Zerwanie noża może być spowodowane próbą blendowania zbyt dużych, zamrożonych składników.

• Problemy z elektroniką i wyświetlaczem.

◦ Problemy z wagą – nieprawidłowe wskazania wagi Należy upewnić się, że urządzenie stoi na równej powierzchni i nic się o nie nie opiera. Pamiętaj też, że nie wolno przesuwać thermomixa po blacie aby nie zepsuć wagi, która jest w nóżkach.

◦ Błędy systemowe i awarie wyświetlane na ekranie. W takiej sytuacji najlepiej zadzwonić na infolinię klienta i podać numer błędu.

◦ Błąd zamknięcia pokrywy może być spowodowany nieprawidłowym położeniem pokrywy lub uszkodzeniem czujnika.

• Problemy z zasilaniem. Urządzenie może nie reagować na włączenie, wyłączać się samoistnie lub działać nieregularnie – Należy sprawdzić przewód zasilający i gniazdko.

• Wycieki i problemy z uszczelkami. Uszczelki mogą się zużywać z biegiem czasu.

• Problemy z oprogramowaniem. Zawieszanie się systemu, błędy w wyświetlaniu lub problemy z łącznością – Należy regularnie aktualizować oprogramowanie i w razie potrzeby resetować urządzenie.

• Głośna praca urządzenia. Przyczyną mogą być zużyte łożyska, zabrudzenia wewnętrzne lub niewłaściwe ustawienie urządzenia – oddaj Tm do serwisu.

PODSUMOWANIE

Thermomix jest urządzeniem premium, które jest wyprodukowane z najwyższej jakości części i z największą starannością. Czasem jednak i on może odmówić współpracy.

Pamiętaj wówczas aby skorzystać z pomocy autoryzowanego przez firmę Vorwerk serwisu lub punktu obsługi klienta. Upewnij się czy naprawa będzie bezpłatna w ramach gwarancji lub jaka będzie jej cena w ramach usługi pogwarancyjnej.

Maksymalny czas serwisu nie powinien przekroczyć  21 dni roboczych.

Dbaj o swojego kuchennego pomocnika i użytkuj go zgodnie z zaleceniami producenta a unikniesz poważnych problemów technicznych.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się ze swoim przedstawicielem thermomix lub zadzwoń na infolinię dla klientów Vorwerk Polska.

Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszam do kontaktu:

Agnieszka Cywińska

tel.: 570 090 590

e-mail.: a.cywinska77@gmail.com

5/5 - (5 votes)

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *